Grillkväll hos Sofie.

Var på grillkväll hos Sofie igår, fast för mig och Anna förvandlades det till vinkväll :P  Det var så roligt, för Sofie plocka fram något tyskt vin? i alla fall tog lotta en klunk typ, och sa sedan:

L - Det är ett fiskvin!
S - Men sluta!, du kan fan inte känna det på smaken!!!           Detta sa sofie lite surt bitskt!
L - Nej det kan jag inte!, men det står på baksidan att det passar bäst till fisk och vitt kött!

Mkt trevlig kväll, hamburgare, godis -som det är slut med nu!- , film -som jag prata i sönder- och några varv med bilen! + att jag låg på biltaket :P 

Idag har jag vart hos mormor, hämtat kameran och tittat på TV! och precis som vanligt är jag orolig för läxorna, men har dock inte gjort dem.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag ville ju inte stila alltför mycket ;)

2009-04-19 @ 20:18:06
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Sofie ;)

Haha, jag trodde verkligen hon kände det :P Jävla -vinprovare tänkte jag :). haha. Sry! Men det var nog tur att det stod på flaskan annars hade jag blivit rädd :P

2009-04-20 @ 09:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0