Gossip girl?

Jag får SPUNK på gossip girl! I ena ögonblicket ser det jätte ljust ut och i nästa står intrigerna en upp över öronen! SLUT!'
Jag vill att det ska bli Chuck och Bliar. Men nej då. Aja de får väl förstöra serien om de vill.
Helgen har vart bra i överigt, i fredags var jag med Isabella, Karin, Erik och Madde. Vi käkade på sunday efter skolan och sedan åkte jag hem för att packa. Efter att jag packat åkte jag till Isabella - skulle sova där- Vi (Jag, Erik, Karin och Isabella) handla till tacosen -som vi skulle äta- och jag och Isa köpte hårfärg. Så nu är jag ännu blondare :) 

På lördagen stod jag och Isa funktionärer från 09.30 - 14.00, Så jag är lite lagom solbränd i ansiktet :) nice!  Sedan åkte jag hem och tittade på läxorna -men gjorde dem dock inte.- På kvällen var jag hemma hos Madde och grilla, GOSH vad gott det var! Kommer inte i håg sist jag åt så gött grillat! :) 

Och sist men inte minst, Söndag. Idag har jag faktiskt jobbat med talet-som ska vara inne på Onsdag- JOBBIGT
Det är inte klart än, men det är på god väg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0