EXPOT!

Jag kom, jag såg och jag ägde hela scenen (tillsammans med Anna) Idag har det alltså vart EXPO, och ja, vad kan jag säga!? Det var mycket värre än vad jag trodde! Inte på ett dåligt sätt, det var bara det att det var först kaos när jag inte fann stereon (jag leta som ett ceepe och sprang upp och ner som en tok) Men tillslut - när jag redan klagat för alla estetlärare som finns- kom en av dem och hade "hittat den",, jag var tydligen inte tillräckligt uppmärksam?! Tro fasen det när jag är stressad som få! haha..
Men själva uppträdandena  var super roligt tycker jag,, hah. Jag gillar verkligen att stå på scen :) Jag blir glad av det.!
Och det var ju inte för inget vi gjorde det!, vi får biobiljetter för det också :) jippie! Jag tycker egentligen att alla som var med på expo dagen ska få det (de som var med i klassrummen också) men det var bara vi som showa som fick det. 

Aja, vi pratade även om kulturnatten, som jag vill vara med på. Och vi bestämde oss för att göra en film, vi är inte riktigt överens om vad den ska handla om men ubåtar, riddare och kameler står högt på listan. :P heh 
Nu ska jag dock sova, innan jag storknar. 

Dagens citat: " Det är ett modernt konstverk som speglar mitt inre tumult"
Sagt av Carl, om hans Kultur - idé historia pärm. 
(den är inte super snygg!,, eller kanske är den det utan att vi "vanliga människor inte ser konsten i den?!)




P.S. I morgon ska jag och TRÄNA! jag ska simma! ska bli gött! och i morgon ska jag inte glömma nått! fast först ska jag på Sunday med Lotta möjligtvis Sofie om hon inte glömmer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0