Cykel tur för onödiga pengar?

Jag har gått och snålat för att jag inte trodde jag hade en enda krona kvar. Så ska jag till Sofie i kväll och grilla, så jag behöver lite pengar. I alla fall cyklade jag bort till pappa för att få låna en hundring, på samma vända tyckte jag att det var lika bra att svänga förbi banken när jag ändå var i gång. Och tro på fasen att jag har pengar jag inte visste om, lättnad JA men även sur eftersom jag har avstått en massa grejor som jag kunde ha gjort! Fast i och för sig har jag nu mer pengar till Stockholm :D Mer pengar= mer KLÄDER!! mohahah


Jag har suttit och funderat och funderat, men jag kan inte komma på vad jag ska hålla för tal inför Kommunikationen? = stressad!


Ps. jag har fixat syrrans blogg, den vart najsig :)   Mowiiia.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0