Weekend..

Det har vart en väldigt motionig helg. I fredags var jag och simmade, igår gick jag ut till mormor (1 mil) och idag har jag cyklat en massa.
 

Lördag: Igår var jag som sagt ute hos momo, jag och Robert gick ut dit på typ en och en halv timme. Väl framme fick vi fika och strax därefter kom mor och mupp med voffsingarna. Vi prata lite och fika lite till sedan åkte vi hem. Eller ja nästan i alla fall, först tog jag mig en tur med morbror Mattias bil = disel + svårt att finna kopplingen = X-antal kärringstopp!
När vi kom hem cyklade jag och Robban ner för att hyra film. Det var verkligen svindyrt med film, 78 spänn för två styckna. I alla fall bestämde vi oss för att bara ta en. Vi körde sten, sax påse om vem som skulle få välja. Jag vann! :D MEn det krånglade en massa med vilken film jag skulle ha (det var bluray och den andra var borta) så det blev Roberts film i alla fall.
Den visade sig var super kass, så vi betalade dyra pengar på dålig film! SURT..

När vi skulle hem från Videobutiken, mucka Robert med några små ungar så jag skämdes som fasen. Det var bara på skoj, men det var pinsamt ändå. Så jag vände tillbaka och bad om ursäkt. Eftersom jag är tjej verkade det vara lugnt för deras del :P haha

Söndag: Idag har jag vart ute hos momo igen - åkte dock bil den här gången- vi fikade , ovanligt. Sedan åkte vi hem. 

Efter momo åkte jag till bowlinghallen för att  umgås med Lotta och fira Julia -Lottas lillasyster- Det var trevligt, vann dock inte. Men jag kan ju inte vinna varje gång :P haha

Jag har även varit duktig och städat mitt rum idag, så nu är det fräscht!




JAG ÄLSKAR VÄDRET OCH VÅREN!!!  SOOOOOOOOL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0