Livet har sina goda stunder*

Nu sitter jag här framför datorn igen,, är lite små deppig kanske, men det går väll över snart (:
Idag har jag bara vart trött och jobbig mot alla människor speciellt mot min pappa som fick fan för min höstdeperation,, och det borde ingen få!, för jag kan va riktigt förjävlig när det inte går som jag vill! så creddit till han som älskar mig vilket fall jag är sur eller glad!
Aja jag har iaf haft lite kul idag , jag och min älskade mor har bakat lite godiskakor som vart jätte goda, smatidigt som vi lyssna på Amy mcdonald, den kvinnan kan göra en på bra humör! hon vet exakt vad som behövs! altså : Amy och lite sötsaker (:

Och nu sitter jag som fast vi datorn för att pyssla med lite Photoshop och gitarr tills jag ska anstrÄnga mig lite med läxorna!
USCH säger jag bara för läxor!! Jag gillar att gå i skolan och t o m att ha prov ibland( för jag gillar att se resultatet) men att ta med sig skolan hem i form av läxor är ingen höjdare direkt!

Så nu måste jag no göra en liten lista över USCHiga grejor!
  • Läxor
  • Skolmaten
  • Regn
  • Små onödiga tjaffs
  • Borttappandet av alla mina hårnålar USCH på allt det!

Nu måste jag givetvis göra en BRAig lista också,, annars blir det lite för mkt negativt på en å samma gång!
  • Min mormors underbara tallang att göra sockor åt mig
  • Min mammas goda kakor
  • När kompisarna ringer på kvällen och undrar om man fortfarande har ont i huvudet ( omtänksamt)
  • Plattången
  • Julkänslan
  • Min stora säng som finns där för mig i alla lägen!
  • Männen i mitt liv BEN & JERRY ( deras glass piggar upp)
  • Att jag snart får min dator


Som ni ser är det mer positivt en negativt så min dag är blev genast litebättre nu när jag insåg det! (:
Men nu ska jag göra ett försök att plugga spanska så HASTA LUEGO GUAPOS!




sweet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0