All makt åt TENGILL !

Idag har det bara vart massa små ont i huvudet! Usch bara massa ont,, så där ont så att det gnager på en, men ändå inte är tillräckligt ont för att unna sig en alvedon! .. fy på det!
Sen har jag haft foto idag.. väldigt perry är det, men jag vill snart börja med lite photshop snart (: Det är väll bara det att om vi ska ha photoshop med skolan så får vi antagligen lära oss om sådant vi redan kan!..

Hade även "utvecklingssamtal" idag,, jag fattar inte varför det heter då? det är ju inte så att man utvecklas så himla mkt? eller.. aja vet inte.
Efter samtalet gick jag och min älskade mor ner på stan föra att handla.. Dagens inköp vart en ny eyeliner och ett röttläppstift (y) pärry på det.

Över till nästa ämne. i kväll hade jag ett val,, brônske (fotbolls mojs) eller idol? Jag valde idol, för jag hade så jäklans småont i huvudet ( har faktiskt unnat mig en alvedon nu) men idol kvällen i soffan slutade illa! Min underbara Johan P åkte ut,, hallå vem kan inte avguda någon som är bra för att han inte kan sjunga!! ( jojo räknas inte)
Jojo fick väll sin vilja igenom då inte robin drog sin kos, men nästa vecka då du! haha nejdå han är faktiskt bra!

Jag måste även tillägga att min underbarapsykmänniska emma Tejpade in hela mig idag och skrev att jag var fritzlad,, vänta du bara! snart kommer jag och kramar dig bakifrån och viskar all makt åt tengill KILLERGAME!

fintfint


God natt alla Johan P älskare,, och all makt åt tengill !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0