Skönhet kommer från insidan. eller?

Nu sitter jag här och tänker så det knakar! Jag ska skriva en uppsatts i idrotten som ska handla om skönhetsideal,, det måste vara det lättaste ämne man skriva om, för liksom det finns ju överallt hela tiden. T ex om man är kommer in på
Mc daonald´s och ser ett fetto som sitter och slaktar en hamburgar helt skoningslöst så är ju inte första tanken direkt:
-" Oj vad han såg hungirg ut!" utan det är ju mer WOOT ska han klämma i sig en hamburgare när han redan är så fet!, ska han inte typ äta sallad och jogga ist?
Men så tänker jag om, för liksom vem är jag att dömma andra för vad de äter? alla ska väll få äta vad de vill?!
Den enda personen som jag ska tänka på är mig själv och vad jag klämmer i mig! Det kanske är jag som borde äta en sallad och va ute och jogga innan jag själv blir för fet?, för jag ska inte påstå att jag är smal för det är jag inte,,
Nej absolut inte, jag är att litte små mullig, men det ska det bli en ändring på! 2009 års beachbabe ska jag fan bli!
Ja nu har jag bestämt mig! Jag ska bli smal ( eller iaf smalare) haha good luck to me (:

Men nu ska jag bara berätta något som strider mot mina nya principer som jag skrev för fem sekunder sedan,, jag ska nämligen ut till mormor om typ en timme och äta söndagsmiddag ! ( men jag får väll skippa äppelpajen )

Så hur ska jag nu gå till väga då?
  • Inget godis (socker)
  • Ingen saft eller dricka
  • Mer grönsaker
  • Mindre kolhydrater över huvudtaget
  • Jogging runda varanna dag

Ja det borde nog funka ganska bra ! (:


 Min nya basföda !
sweet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0