Pokerface

Har så lång tråkit just nu så jag tänkte, jag kan lika gärna slänga in ett kort inlägg..

Jag sitter här och väntar på att vi ska dra ut till mormor och käka söndagsmiddag,, vi är en sådan familj har jag kommit fram till. Vi kan göra helt skilda saker i veckan och alla kanske inte hinner äta tillsammans (men det gör vi oftast) men när söndagen kommer då åker vi ut till mormor och äter något smaskit med världens godaste efterrätt ( JAG= bör undvika)

Så nu sitter jag alltså här och lyssnar på pokerface med lady gaga och skriver geografi uppsats..urk '"
Men senare ikväll ska det bli skoj,, ska nämligen till jojo och pyssla med julgranskransar.. pfut skojjsit  :)



Can't read my, can't on my, no he can't read on my poker face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0