LISTA

Jag gör listor av allt!   t ex :läxor ,viktga ----> mindre viktiga  xD
Och musik,kläder, villhasaker m.m.

Och nu ska jag dela med er av den viktigaste listan just nu..

ÖNSKELISTAN inför jul..
  • systemkamera Canon eos 400d  (vill ha så jäklans mkt)
  • kläder    ofc! :)
  • ny symaskin + tyg
  • nyare stereo
  • skor
  • pengar   ( det behövs ju alltid )
  • arvikafetivalenbiljett   ett måste! har inte missat en festival på fyra år,, även om jag vart olika mkt på fetsivalen då !
  • retroglasögon utan styrka     bara ett ceepemåste för min image  hehe:..,, lol på mig för det!
  • footloose  filmen  ,, har aldrig sett den,  har däremot sett musikalen två ggr och den älskar jag !
  • nya twintip skidor  och pjäxor (samt googles)
A det var ganska mycket för att vara mig,, brukar oftast inte önska så mkt, har oftast det mesta så det brukar bli pengar eller kläder.. men hur mkt min älskade mor och far försöker blire alltid kläder jag inte gillar så där mkt :S  fast när det gått mått år och jag finner kläderna längst in i garderoben så älskar jag dem helt plötsligt :P 


Good night   buenos tardes  god natt  och som vi skulle säga i värmland  go natta´rå  :)  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0