Kallt!!!

Gud va gött det är med sovmöra måste jag säga! Fast även om jag hade sovmöra ända till 10.15 så gick jag upp kl 06.00 som vanligt ( känner mig nu i efterhand lite onödig, men va fan) Anledningen till min tidiga uppstigning var att jag förra måndagen vakna när min första lektion börja,, inte så nice kanske. men det va ingen big deal  för min fotolärare är ganska så vimsig så han trodde förmodligen att jag var i mörkerrummet i en och en halv timme :P

Aja iaf så gick första timmen i foto som smort, jobba lite på mitt fotokompendium ( är grymt efter) menmen alla kan inte va underbarn heller! Nästa lektion tillbringade jag i det föraktade sal 7, där jag i en timme spenderade min hjärna åt spanska, som faktiskt är en av de roligaste kurserna enligt mig (:     Efter spanskan drog jag,emma,karin,gk och filip till lunchen för att avnjuta dagens delikates köttbullar med mos,, Lunchsnacket var därimot lika givande som vanlig, vi kom fram till eller rättare sagt jag kom fram till att en björnpenis är två meter lång!  för det har jag sett på animalplanet, de andra var därimot lite mer kritiska till mitt seriösa påstående.  Haha!

Men nu till lite mer seriösa saker!, kaninpenisar... nejdå bara skoja!
Efter att ha vart så här smart i lunchen kunde jag ju inte bara hämma mina flödande tankar så jag skippa de två sista timmarna (geografi & matte) för att jobba lite med elevrådet (:        det var bara lite roligare)  :P
Vi håller på med värsta roliga leken, killergame som går igång på måndag.. ett liv, ett spel, ett pris

Det blir säkert sketa bra!  Efter skolan drog jag och mitt paas as lotta till staden för att köpa ett najsit pennfodral till mig ..
Efter mitt inköp följdes vi en bit hemmåt mig, för hon skulle träna på taserud med sina småbarn.  På vägen dit stanna vi till på kocki, har du aldrig ätit kocki mos så borde du verkligen fundera över att ha med det på din
"innan jag dör lista"  hehe

Nej nu ska jag ta och göra klart mina läxor, som tur är, så är det inte överdrivet mkt!
typ bara 200 sidor i en konstig bok, spanska?!, idrott och geografi !      

Puss på alla viktigpettrar och läxslavar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0