If you give it a minute it's wrong..

Nu har jag precis kommit hem från söndagsmiddagen hos momo, vi var mest där för att gratta henne (: hon fyllde 71 idag, grattis till henne! )
Aja när vi skulle ut till momo så tyckte jag att det vore bäst om jag fick köra ut till henne, eftersom det var ett tag sen som jag körde. Iaf så satte vi oss i bilen ( det var trångt vid vår utfart så min plastpappa hade parkerat bilen lite längre bort på en parkeringslucka)
och så tryckte jag på gasen,, och vart väldigt chockad över att inte komma fram utan istället halft som halft backa ner i diket. Jag hade av mistag råkat lägga i backen istället för växel. Min plastpappa muttrar som vanligt fram något super torrt skämt medans jag skit sur läger i en växel. Fast nu i efterhand kan jag bara skratta åt det, det var dock tur att bror min inte var med! han hade säkert sett att jag hade i backen utan att säga något, så att han sedan skulle kunna tracka på mig och säga att ingen tar kurvorna som han :P
Hehe man kan helt enkelt inte vara sur länge när man har min familj som skrattar åt en när man kör fel.. (:

Nu ska jag ta och plugga till mitt spanskaprov, skriva en geografiupsatts och en idrottsuppsatts.
GUD VA KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0