Idol kväll !! Pass på!

Idag har det vart en bra dag!, kanske inte engelskprovet som inte var så där jävla lätt men va tusen det går som det går :P Fast i och för sig får jag skylla mig själv om jag failar på engelska, för både Idrottarna och SamSamarna hade fått as dåliga betyg på engelskan!, och när jag då endå vet det då borde jag ju plugga extra mkt,, eller hur liksom! , men icke som icke!, jag satte mig och chilla i soffan, titta på fantastic four och drack mjölk ( inte för att mjölk är så himla gött då men :P )

Aja efter att ha suttit och ansträngt mitt huvud en timme ,gick jag ut efter provet för att vänta på de andra så jag kunde höra om dom också trodde Östersjön heter eastsea på engelska :P ,, (kan ju berätta nu att det trodde dom inte!)
Först kom Emma ut, hon trodde skarpt inte hon klarat det så bra,( skade glädje, för får jag bättre poäng vinner jag ett poäng i vår tävling , densomharbästbetygnärvislutarterminen tävlingen) sedan tyckte jag och Emma att det behövdes lite skönsång i korridaren så vi satte igång för fulla puckar at sjunga molin rouge, och vad himelskt vackert det lät!

Efter en lång dag drog vi alla fall ner på stan,, vi kika runt på alla Arvikas 5 butiker där vi frossa i snyggt pansiomode för hippa60 åringar,, kan det bli bättre? -nej förmodligen inte!
Sen smet jag och Anna ifrån de andra för vi skulle kolla in Esteternasshow och sedan skulle vi införskaffa lite godis till Idol kvällen hemma hos Jojo. ( men låt oss nu börja med esteterna) Esteterna var suveräna!! speciellt 2orna som verkligen ägde hela RITZ ! Men 3orna ska ha sin creddit dom med, för de var fantastiska som vanligt (y)
Efter den storslagna showen drog vi vidare mot stans bästa affär coop extra, jag skulle inte ens byta bort den för
allt smör i småland! när vi efter en mkt lång färd tagit oss till den förgyllda affären, finner vi på Julia som även hon kommit för att förundras av coop extras klass och glamor( eller så var hon bara där för att köpa godis?) Iaf så gör vi våra inköp och drar sedan vidare med bussen till Jojo.
Eftersom det var första gången som jag var hemma hos Jojo måste jag bara i all beundran skriva WOW! gud vilket fint hus!! det är exakt så jag vill bo, och så bor den lyllos människan där! men som sagt det är tur att någon av oss bor i slottet!
Väl hemma hos Jojo drar vi snabbt igång med käket, det blev varma mackor med ost (:
-MEN PLÖTSLIGT! hör vi Jiddes röst på TV och alla småspringer mot soffan och Jojo gör någon sort glidning med mackor och skålar, men som tur vart det ingen vurpa..
Efter någon timmes smask, prat och Idoltittande åker Anna ut, jag vart ju as glad eftersom jag är helt körd i Johan P!
men hon var väldigt duktig hon med men hon hade inte den där extra glimten i ögat som man måste ha!

Nu finns det nog inte så mkt mer att berätta eller jo jag har köpt ett nytt hårspänne men mer spännande blir det inte så PASS PÅ!

Go' natta rå allihopa åo söv så gött!

Sweet*



Kommentarer
Postat av: Anna!

Men va hände med allt smör i Lappland?! :S

2008-12-01 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0