Ge mig mer jul,, JULEN!

Fick tillbaks engelskprovet idag,, det gick inte som planerat! Jag fick G - , det är inte IG men det är nästan IG. Fast ändå,, jag är inte förvånad! För alla andra klasser har haft fler IG och G - än något annat betyg. Jag är glad att jag inte fick IG iaf.
Sedan måste jag bara berätta om en av mina lärare, han måste seriöst vara den konstigaste läraren som finns! Vi har trippel timme med honom En gång i veckan, i början av tvåan tyckte jag hans lektioner va as roliga, men nu blir jag helt sönder matad av filosofi ( han är filosofi lärare) så jag nästan tror jag får SPUNK!
Asso tänk dig själv att sitta i tre timmar och inte kunna ha rätt på va han än säger!
T ex: vad är 1+1 =?   Jo det är ju självklart 2.!    eller?
Men inte i filosofins underbara värld, NEJ DU!, där är 1+1=1.!?    För tänk dig att man har en sandhög sedan tar du en till sandhög (1+1) men då blir det ju inet två sandhögar, utan man skuver ihop dem och vipps så har man en stor sandhög!
Man kan tro att man har rätt men det har man oftast inte, och då vill man ju gärna veta vad rätt svar är men det kan han inte säga för han vet själv inte,, för allt kan vara möjligt!
Typ förra Tisdagen satt vi och försökte bevisa om gud fanns eller inte? liksom varför ska man bevisa det? alla ska väll få tror vad de vill!

Aja efter min härliga skoldag stack jag till jobbet  ( jobbar som typ lekledare med småbarn) och förberadde med julmusik och lekar (+ lite godsaker som mina små darlingar förtjänar) hehe
Åååh nu när jag skrev julmusik fick jag ännu mer jullängtan!  Jag vill verkligen ha en riktigt vit jul i år med massa ljus överallt!  GOOSH vad härligt!

nej nu ska jag faktiskt plugga, lyssna på julmusik och käka pepparkakor (:

Har'e så gôtt  ")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0