Du har blivit officiellt kidnappad!

Jaa,aa vart ska jag börja? Jag tror jag måste börja från början så allt blir rätt..

Onsdag vid luchen:
Marcus - asso i morgon fyller ju David arton, vi måste kidnappa honom inatt och skjuta med soft airgun!!!
 Ma. - Nej vi ska inte skada honom!
Marcus - Men det blir kul..
Så här fortsätter det hela lunchen då vi halvt som halvt håller på att planera vad vi ska göra med honom mitt i natten.
Vi kommer tillslut fram till att vi pratar vidare om detta vid modeshowen som vi ska på lite senare under kvällen eftersom vi måste på alla olika lektioner..

Onsdag på modeshowen:
Vi har kommit fram till(killarna har kommit fram till) att vi ska kidnappa david kl 4 på morgonen då han som säkrast sover.
I allafall gör jag upp med Filip och Felicia att jag ska åka med dem till David, och att de kommer kl 03.50.

Onsdag kl 10.30
Från Emma:- Kl 2 smäller det!
Jag som undrar varför de har ändrat tiden messar till Filip och frågar!
Filip : Vi kommer 01.50 ist .

Asso när vi hade gjort upp allt var kl runt 11.00 så jag skulle ju hinna sova några timmar före, men WTF det är ju klart jag inte pallar att sova när jag ska va med och kidnappa någon !!
Asso jag kan inte beskriva hur nervös jag var,, det kändes som värsta CIS avsnittet där några ungdommar "skämtar" med en annan, men råkar mörda personen ist.. Nu är ju i och för sig inte david död då, men ändå! :P

Torsdag kl 01.00:
Jag som inte har orkat sova något började klä på mig och göra mig i ordning för kidnappningen, Och så kom jag på att
- man kanske skulle ta med sig hårfärg ( hade ett paket hemma,,mörkbrun) så jag tog med mig det och en kamera.
Aja kl 01.55 kommer Filip och Felicia och hämtar mig,, jag som är onaturligt överpigg strir på medans Filip Och Felicia ser ut att kunna dö när som helst.
Vi kommer iaf fram till Davids hus där Marcus och Emma redan väntar ( båda ser lika döda ut de med )
Vi hinner inte vänta länge förrän vi ser en volvo krypa fram längs gatan med två killar varav en är masskerad ,, Gk och Oscar har anlänt!
Vi sitter och pratar i hop oss några minuter innan vi sätter planen i verket.

Men hur i hellskotta ska vi ta oss in!, och vad ska Davids mor och far säga?
Men ofc har Filip redan smörat in sig och fått tillstånd och nyckel till huset.. PERRY!
Och nu bär det av!!  Tysta smyger vi oss in och upp för en så knarrande trappa att jag faktiskt inte förstår att ingen vakna?!, och in i Davids rum.
Plötsligt skriker Gk Mazeltov* och hoppar på David... David som är förvånad sätter sig upp med väldig brådska och förstår nog en aning för sent vad som är pågång att hända.
Med en aning väsen, några meter silvertejp, transport av David nerför trappan och ut i bilen är vi klara med den svåra biten. Nu kan det roliga börja,, men för vem? oss eller David? (båda?)
Plötsligt hojtar GK "- mot stadsparken!"  
David - Vad är klockan? jag måste tänka på mina studier!  och .. eller va? vaddå stadsparken?
Vi anländer till stadsparken några minuter senare och vi ( jag, emma och felicia) blir väldigt överraskde av att Gk drar fram ett rep, som han sedan slänger över en gren till ett av de närliggande träden.
Minuter går av förvirring från oss tjejer, men vi inser snart, att den halvnakne David ska bli upphissad i fötterna upp i trädet.. Först tyckte jag det var en jätte rolig idée men sedan kom jag fram till att det skulle nog göra ganska så ont   
i fötterna på honom,, men vistelsen uppoch ner vart inte så lång och han tykte nog själv att det var lite roligt, för liksom det är inte ofta man hänger i stadsparekn uppochner en tosrdagmogon kl 02.30
Efter detta uppochnervända besök tyckte vi att det var läge för ett besök till shell select.!  Även där tvingades David in fortfarande halnaken.. men som sagt det är inte så många ute vid den här tiden!, bara två mupptards som kallade David för fån. hallå?! ofta :P

efter shell select var det dags för lite varmare vistelser så vi drog hem till mig ( ingen hemma ) Och jag avslutade kvällen med att färga Davids babyblonda hår till mörkbrunt ! :P  DET BLEV MKT NICE!




Ja så här ser en helt vanlig födelsedag ut för en artonåring  i arvika!  kanske inte , men det borde det göra! :P
Jag har då aldrig haft så roligt en onsdag/torsdag i hela mitt liv,, Jag hoppas även att David uppskata det xD men det tror jag,, annars blir det ännu värre när han fyller nitton!

Aja nu ska jag gå och lägga mig, för jag har som sagt inte sovit så mkt i natt..


Pöss på alla halvnaknakidnappadefritzladeartonåringar med ny hårfärg ! 

OBS!  detta sades också underkvällen,, bästa någonsin  ( inte helt korrekt,, men i stort sett samma!)
Oscar (vilden) - Har du med dig pengar och leg?
David - Hur fan ska jag kunna ha med mig pengar och leg, när jag inte har några kläder på mig och blir kidnappad mitt i natten?
Oscar (vilden) - Ja men du får väll förutse vad som ska hända!
David - Förutse att jag ska bli kidnappad mitt inatten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0