Urk!

Urk urk och urk! Jag mår verkligen piss! jag har ont i halsen, huvudet och lider av små frossa samt snuva.. URK!!!

Skolsagen har dock vart bra ( tur det ) Såg mitt snyggobjekt i ettan också,, liksom vafan att han går i ettan han är snygg att titta på, desutom ska jag ju inte direkt gå in stenhårt för att få honom!, men på torsdag har vi heldag tillsammans=mohaha*
Mjhehe, det är gött att inte gilla någon!, liksom bara få kolla på alla snygga som finns, men finner jag någon speciell så är det ju klart jag inte bara vill se på snyggpersonen i fråga! :D haha nej man får väll helt enkelt vänta på att herr charmig ska råka gå in i mig, jag tappar böckerna, han hjälper mig ta upp dem och våra händer råkar stöta ihop.. sedan när vi reser oss upp ser varandra djupt i ögonen. PLÖTSLIGT från igenstans börjar esteterna spela någon fin kärlekssång och precis när vi ska säga vad vi heter så ringer klockan och vi måste gå åt olika håll! eller så finner jag bara någon på nån fest,, det funkar det med, men det är inte lika roligt,, nej fan!, jag ska ha det där romantiska! det förtjänar all tjejer!
( kommer alltså inte finnas nån duglig kille, eftersom dom aldrig vågar ta första steget :P ) mohahaha ^^

Nej men seriöst,, jag är helt sleten, inte bara för jag är förkyld, utan för att vi ska ha två prov nästa vecka! kultur (95 sidor)
och det jäklans matte provet ( fattar nada!!!)

Men jag kämpar på! de ska inte sätta dåliga betyg på mig bara för att läraren inte kan förklara,, misstolka mig rätt, Han är super duktig på matte, men det är skillnad på att vara duktig på matte och att kunna lära ut matte!

God natt alla prins Charmig, som bara väntar på att slå till! jag vet att ni kan ! ansträng er :P

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hahaha.. klart det ska vara sådär som på film! :D Inte för att det nånsin har hänt mig, men nån gång ska väl va den första :)



(Kul att du också blivit med blogg föresten.. det är ju inne i familjen :P)

2008-12-04 @ 17:44:54
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0