überbraigasuperdupermattelärare!

Idag har jag vart så jäkla arg att jag nervskratta inombords,, skulle se dumt ut om jag sitter i ett hörn och skrattar som värsta psykot ! menmen, iaf jag var så arg på matten! för jag har prov i morgon och det har jag planerat att klara och då behöver jag få den hjälp som gör att jag klara det! för jag är inte duktig på matte! och det menar jag,, så det är inte bara något jag säger :S menmen,, jag "sa väldigt morskt" till min lärare att jag behövde hjälp och han skulle ge den till mig! och då fick jag hjälp (y)! en mycket givande mattelektion,, både ilskeutsläpp och kunskap i ett! pärry ^^
Efter att ha förstå?! det mesta i matten (mesta = G nivå ) så fick jag ytterligare hjälp på extramatten med estetettorna :D Klarar jag provet är det tack vare Ingärd* esteternas überbraigasuperdupermattelärare!

Men matte kan ingen få nog av! så efter skolan drog jag och Anna till biblan ( låter väldigt coolt,, dra till biblan ) för att fortsätta kampen om den förgyllade mattegåtan!!!!~~~~* DET GICK BRA! vi la lite extra effort in KULTUUR historian åsså!

Så nu sitter jag här,, slutpluggad, trött men även superglad för mina brillor kom idag :D orkar dock inte lägga in ett kort så det kommer någon annan dag (y) hehe nu ska jag snart göra mig i ordning för natta, för jag är verkligen supertrött MEN! jag måste se Grey's anatomy innan jag sussar i säng!

God natt alla wayfarer ägare med matte och kultur problem! pöss och kräm till er alla! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0