Trött

Har precis kommit hem från träningen! THAIBOXNING är så jäkla jobbit! men gud va go å mör man känner sig efter då,, går först som gele och efter ett dygn som en pinne :D

Men nu ska jag berätta hela min roliga och spännande dag,, först gick jag till skolan,, lika roligt som vanligt, vi hade gympa andra timmen, men vi fick ha "friatimmen" då vi själva bestämmer, så vi körde hopprep, basket, personlighets fotboll och julaerobics*  = ja vi klämde in så jäkla mycket vi kunde :P  men kul var det iaf,, speciellt jojos och julias ansträgnig när det gäller aerobicsen :D sen körde vi lite opera/skönsång/julsånger i omklädningsrummet,, jag tror, när jag tänker efter att jag nog alltid har sjungit i omklädningsrummet :P

Sedan efter några mindre roliga timmar hade vi kulturhistoria,, och det säger jag att de som händer på kulturen är alltid så jäkla roligt,, idag t ex så bestämde vi att vi ska göra en jacka/tröja där det står med kalligrafi KULTUR!  mohahah :D snygg den kommer bli! sedan kom vi fram till att vi ska ha en kulturdag som vi arangerar samt att vi ska åka på kulturtripp till något spännande kulturrikt ställe .. + att jag i dag under kulturen fick ett sånt jäkla skrattanfall att jag fick skylla på slem i halsen, gå på toa och skratta av mig :D  Det kan bli så knäppt ibland ^^
Och juste ja,, på tisdagar har vi fika dag med kultur och idag var det Carls tur att ha med sig fika.!, men han hade så klart glömt att baka,, för tydligen hade han haft en frustrerande dag igår så att baka var inget alternativ.. men vi fick som vi ville för han hade ansträngt sig idag och gått och köpt kakor :D  väldigt pärry av honom!! ")

Iaf så tog kulturen slut och jag gav mig av för att jobba ( jag jobbar som "lekfröken i kyrkan" ) och det säger jag att hur mycket jag än gillar de små lintottarna så kan de gå mig på nerverna..
"fröken finns det ingen ljusblå penna?"
"jag får inte vara med och leka"
"kolla fröken vad jag fick av mamma"
"snyftsnyft  jag snyft ramla snyftsnyft och slog snyft mig....   börjar stor grina !'
Tänk dig nu att allt detta händer samtidigt! då är det inte lätt att dela på sig!  men som tur är jag inte själv..

Arru, nu ska jag ta och duscha, plugga, pyssla med photoshop, sy lite på min kjol och kanske läsa lite!

så nattinatti alla "vältränade atleter" med skrattanfall och ett roligt men krävande jobb!  pöss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0