Sitter i skolan.....

Asso jag hade asmycket att skriva om i går + att jag hade jätte mysiga bilder att läga in!,, men så när jag i all min lycka skulle sätta på dator så har min underbara pappa lekt teknisk,, ja så himla jäkla teknisk så dator inte ville starta :(
Men jag fick inte sura för det,, utan bara hoppa över en dag med bloggande.. offer jag känner mig! det rubbar min balans!

Back to the moment iaf! Nu har jag suttit och panik skrivit en Analys.. URK! på det nu måste jag sluta för Emma ska panik skriva sin del av analysen som ska va inee i dag!!


Hejdå alla panikskrivare!!!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Tråkigt att du inte kunde blogga igår pga att farsan hade förstört datan. Typiska farsor haha :D, de tror att de kan allt =)



Hur mår du annars? =)



Ha en trevlig dag på skolan :)

2008-12-05 @ 10:03:58
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0