Shopping :D

Nu är jag hemma från Karlstad,, har väll egentligen vart det i några timmar men jag har inte orkat blogga ännu (har frossat i mina fynd),, men nu gör jag en liten uppdatering :)
Vi åkte i alla fall till Karlstad i morse, jag, Lotta och Jennie. Vi gick till Monki först,, det är ju typ min favvo affär så där vimmla vi runt ett bra tag!, men goosh vad mycket folk!, det var över knökat på varje affär, speciellt inne på gina tricot.. Men inget kan komma i melan mig och mitt penga slösande :P
Jag som hade tänkt köpa mig ett par jeans eller en kjol fann så klart inget snyggt, men inget depp blire för det! jag fann tre snygga överdelar + lite hår prylar!
Det var en mycket givande dag, och på tåget hem skratta jag så jag trodde jag skulle börja grina. Konduktören kom och skulle ta betalt, och då har jag bara 500 lappar kvar (tro inte att jag är en rik snobb!, detta är ett mycket sällsynt tillstånd i min plånbok!) men i alla fall så ber hon om pengar och jag ger henne min 500 lapp. Då säger Lotta "Ohh, Johanna har stora pengar! " Och då tittar jag på konduktören och säger,, "PENGAR ÄR INGET PROBLEM" Och sedan började jag asgarva! fasen i mig vad komiskt det var :D

Sedan satt det nåra småpojkar ( de var ett år yngre en oss) och pratade skit om andra som går på våran skola, liksom vem är så dum att man pratar skit om folk på offentliga platser? man vet ju inte vem som känner vem! Jag kan ju lika gärna vara bästa vän med någon om de omtalade.. dumt! eller rättare sagt klumpigt!

Aja alla är vi olika och det är väll förbaskat tur! ^^
Några av dagens fynd :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ser bra ut! vad snygg du blev i håret också :)

2008-12-28 @ 00:04:11
Postat av: kakan

oj, det försvann eftersom internet krånglade, men kommentaren va från mig.

2008-12-28 @ 00:05:32
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kul hade vi iaf! Och det är ju huvusaken! All makt åt Monki! ;D

2008-12-28 @ 15:00:48
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: sofia

snygg du blev i håret :D

2008-12-30 @ 22:55:24
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anna

Yes, snugg frilla! Du, jag kan förstå att du började skratta, jag förstår! Föresten, vad tycker du om att samla ihop q2 innan skolan och hippa på nått najs?! :D

2009-01-03 @ 13:59:25
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0