så mätt, så mätt!!

Jag är så himlans mätt!, jag har vart på julbord med jobbet, det var på gate så det var jätte mysigt och hemtrevligt :) mkt gott !
Men förutom att jag sitter som orörlig just nu så har det vart en mycket bra dag,, jag fick VG på idtrotten och resten av dagen tillbringade jag på musikskolan där vi övade inför julkonserten på torsdag :)

Efter att vi övat oss slut i struparna gick vi till Sunday för att planerar inför vår party resa som vi ska  (välförtjänad) på¨nästa år i oktober,, det ska bli så kul! vi ska parta, sola och äta en massa gott,,! och vi ska inte snacka om shoppingen mohaha! :D 
Men nu ska jag skriva klart min spanska uppsatts :)

nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0