...Roland finner en vän

Idag gick jag väldigt i onödan till skolan ( enligt mig ), jag hade en riktig lektion och det var engelskan,,! fast den va inte så givande ändå, för jag och jojo satt och hade tävling om vem som kunde mäst delstater i Amerika, och grattis jojo som vann överlägset! ( jag ska kunna alla när jullovet är slut :P ) Sedan skrev jag klart min spanska uppsatts idag, det gick nog ganska bra? den hette iaf Roland finner en vän.  :D  Och så till mitt favvo ämne,, MATTE!    (not!!) Vår underbare Mattelärare hade ställt in p g a att han blöder näsblod,, jädrans mupptard,! det var vår första lektion och då kunde han ju klämt ur sig det igår att han inte skulle komma (han har blött i flera dagar)

Sedan kom jag hem, tog faktiskt bussen idag,.. Och där i det förgyllade kylskåpet stog en matlåda lasagne!,, känner mig som Gustaf när det gäller lasagne! :D   men gott var det!
Sedan skulle jag ut och springa hade jag tänkt, men så hade jag så klart ätit före så jag tänkte att jag skulle lägga mig i soffan en stund först, men ofc så somnade jag och när jag vaknade så hade Master Muppen alias plastpappa Thomas kommit hem och då var jag tvungen att (jag hade sagt att jag skulle med) åka till stan för att köpa Julklapp till min moder..
Så idag vart det inget springande men imorgon ska jag ta mig en liten runda..

Hade så gött å sov sött.. ^^

Kommentarer
Postat av: j

vilken söt blogg:) Kommer du också från Arvika??:)

2008-12-19 @ 22:21:00
Postat av: Jennie

vilken söt blogg:)kommer du också från Arvika??:)

2008-12-19 @ 22:21:44
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0