partyparty

Mohahahah! nu sitter jag hemma hos lotta och gottar mig i hennes tekniskaunderverk (datorn).. Min är som tidigare nämnt fortfarande under tekniskundersökning med ledning av min underbare far :P

Jag och lotta håller på för fulla puckar att göra oss i ordning eller iaf lotta,! jag tänker visa mig på festen som den lodis jag verkligen är!! skojjjja bara!, jag ska göra ett tappert försök sen med att piffa tll mig!  då menar jag verkligen tappert för jag ser ut som sju svåra år ( mest i huvudet ,, mitt hår asso)

Aja vi ska till Simon sedan på rajtan tajtan men först ska vi på förfest hos Isabella! Kommer bli en superduper
kväll/natt/morgon ! ^^
Om ni undrar varför jag skriver så tidigt och inte när jag kommer hem ( när det nu blir) så är det för jag vet inte när jag har tillgång till dator nästa gång,, eller jo på Söndag kl 18.30 . för då ska jag hem till mamma :D

Måste bara tillängna en bit av dagens blogg inlägg åt Isabellas goda nyttiga kakor som lotta just serverade mig!
Smakar som hemlagade snickers!  PLUS att de är nyttiga!, för bortsett från sirapen, chokladen, sockret, kokosen och jordnötssmöret så var det special K flingor  istället för vanliga flingor! :D

Så hasta la vista alla hemlagadesnickers ätare och partysugna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0