nysnys

Urk.. jag sitter och funderar om jag ska gå till skolan idag? Jag har onte i huvudet, halsen och har frossa. Jag verkligen hatar att vara sjuk,( iaf på en skoldag) för man missar så mkt. Men jag tror jag ska gå en då, har massa att göra idag som inte kan vänta t ex min lönerapport och bibloteksbok ( båda något försenade)
Sedan är jag den enda i min grupp på geografin som har hela arbetet..
Ja då så, jag har efter mycket övervägande kommit fram till att jag måste gå nu,, annars kommer jag försent. det är ju inte så jäkla rockit det heller! (:

Ses sen!




PS!    DET SNÖAR I ARVIKA IDAG!    LYCKALYCKALYCKALYCKA!!!!! ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

då får du krya på dej. o usch för snöö hihi... ;P tycker du ska kura ner dej under täcket istället för att gå till skolan. kanske blir mer sjuk då. :)



hoppas du får en bra dag, kram emma

2008-12-01 @ 09:19:21
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

heh aldrig!! me love snö long time! och du ska bli killergame mördad! :P

2008-12-01 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0