Ny frilla :)

Jepps, nu har jag alltså ny frisyr! det blev pagen och den vart jätte snygg, ser lite ut som gustav wasa, men jag vänjer mig nog snart! 
Och i morgon ska jag, Lotta och Jennie till Karlstad och shoppa loss :) roligtroligroligt!  det är min favorit aktivitet :P haha
Har tänkt köpa :
  • jeans
  • tröja/t-skirt/kofta?
  • kjol
  • klänning
  • hår grejor

Sedan måste jag bara berätta vad jag tittatde på för sjukt förut! Andrea visade mig någon sida med pro ana, så jävla sjukt! hur tjejer i min ålder tycker det är snyggt att svälta sig tills de svimmar dagligen, jag fattar inte? visst jag skulle också vilja vara smalare men jag skulle inte svälta mig för att jag inte tål att se min "feta kropp"
Liksom på en sida som jag titta på stog de "be strong, starve on",, så jäkla sjukt att jag nästan mår illa av att se på det! USCH!

Nej jag tycker man ska vara nöjd med hur man ser ut! jag är inte själv hel nöjd,, men jag försöker vara det! :)

tjingeling °°)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska inte Sofie med?

2008-12-26 @ 19:41:05
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0