Nu har jag bestämt mig ( igen!,, tror jag? )

Jag har gått och ältat nu sedan jag för första gången idag bestämde mig för att klippa page.. ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte?  detta har gått i mitt huvud sedan vi satt och åt förut och jag nämnde att jag vill klippa mig. För mitt hår är så slitet!  Och då säger Emma att hon kan ringa en kompis som kan klippa mig, så nu ska jag klippa mig i morgon och jag har lite panikångest, för om jag ska kapa nästan en decimeter av mitt hår.  Jag som faktiskt håller på att spara ut till studenten om ett och ett halvt år!  (måste planera vett ni)
Men åter till mitt beslut, jag tror nu i alla fall att jag har bestämt mig för att klippa page.! för håret växer ju typ en decimeter på ett år. Så det borde vara ganska bra längd till studenten, eller va tusen. jag kanske inte vill ha långt hår till studenten! och om jag nu vill det så kan jag ju sy/limma fast några hårförlängningar, så kan jag se ut som en plastig barbie sedan! goosh vad snygg jag kommer bli,, om jag ändå ska göra det, kan jag ju dra till med fettsugning, silikon och botox på samma gång,.! goosh va pärry! sedan när jag ligger där på uppvakningen kan jag färga mitt hår platina blont,, men eftersom mitt hår är väldigt mörkt från början blir det oranget och jag måste färga om det, om det och om det igen! så när jag ska gå till frissan på studenten kommer allt mitt hår att trilla av och jag får använda en platinablond peruk som jag kan göra nån tjusig frisyr med!
Nu är det ju även så att jag kommer ha så långt hår att jag inte vet vart jag ska göra av allt, så frissan tar upp en kam,, börjar tupera, och några timmar senare ser jag ut som Amy winehouse. nej usch!
Jag kommer bli alldeles übersnygg i min page och där med basta!

God natt alla frisyr tvivlande! (för guds skull gör den frisyr ni vill era hår växer ut igen, annars gör som mig, gör hårextensions! det blir så bra .. Noot! :P  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0