Momo

Jag har nu kollat klart på Narnia 2,, den var OK, bättre än första men med väldigt små marginal! Och nu sitter jag här vid datorn och väntar på att Mamma ska ropa att vi ska dra till momo på söndagsmiddag :D
Efter middagen ska jag med jojo och träna,, vi ska jamma ( dans ).. Det ska bli gött,, det är min sista månad på hälsokompaniet, jag har vart medlem i ett år men jag känner att det är för dyrt för att fortsätta,, jag tränar inte soppas mycket att jag vill göra av med över 4000 på ett år !

Men det har varit en ovanligt fullspäckad söndag, jag brukar vara slappa på söndagar, men i morse jobbade jag, sedan fika jag, kollade på film och nu ska jag snart till momo sedan avslutas dagen med träning (:

ses ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0