Måndag. vad jag vet iaf?!

Hejhej!! som ni kanske har räknat ut så har jag vart hos pappa ( detta p g a att jag knappt sett skymten av ett teknologiskt underverk = dator) Menmen jag ska inte gnälla för det är ju som sagt jul :)  mohahaha  jul jul ge mig mer jul,, eller iaf mer snö!

Nu ska jag berätta lite snabbt om de förlorade dagarna från datorn,, eller rättare sagt jag ska berätta höjdpunkterna!

Torsadag: Julkonsert,, vart super duper bra,, hade dock lite för kort klänning,, eller den var inte för kort när jag stog upp men direkt jag satte mig var det andra bullar! surt,, men det får gå ") Men en annan bra sak är att jag sökt jobb idag,, på typ 15 ställen, så får jag inget sommarjobb vet jag inte vad som krävs för ett sommarjobb!!

Fredag: Vaknar och mår inte bra alls  ! (detta är ingen höjdpunkt) så jag skippa skolan men det var bara en timme, för vi tog JULLOV idag!! missade dock min andra julkonsert.. :(

Lördag: Kan inte direkt komma på någon höjd punkt för lördag, eller jo jag käka julskinka idag :)

Söndag: Mor och El muppo kom och kidnappade oss från min fader för vi skulle ta några kort,, vi ska förstår ni ge kort på oss tre barn i julklapp till pappa... ( nu hoppas jag innerligt att inte min käre fader vet om min blogg?! )

Back tooo the moment: 
Idag har jag packat julklappar pysslat lite med photoshop ( är hos mor igen), ätit och kollat på lite TV..

Min dator kommer idag!!  jag skulle även kunnat säga att min plast syrra kommer men det är inte det viktiga,, utan det viktiga är datorn :P  <----Skämt    mohahahahahahaha

 

God natt alla julälskare!''

Måste även tilldela den där fula grodliknande dockan KERMIT ett hörn av min blogg,,
                                                                                                                        
jag vill bli som han,,,lika Dryg och Grön !
                                                                                                                      
 

                                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0