Lucia

Idag har vi lussat,, på solberga gick det super bra,,det var bara typ två stycken som sov :P Sedan drog vi med bussen till Taserud, och de uppskattade det i den grad att "hälften" sov!! mohahah mupptards!
Nej men vi var as duktiga,, eller kanske inte jag, under första gången lussegången. Jag var helt vilsen, för jag gick bredvid SUPERFELICIA med en röst som tar kol på änglarna.. så jag lät alltså skitkass i jämförelse med henne :P menmen någon av oss var iaf bra..

Efter hardcore lusse åkte vi tillbaks till skolan ( solberga ) för att titta på SOLIF ( fotboll ) Det var jätte skoj att se på,, de hade klätt ut sig till töntar, blåbär, jesus på korset m.m. aa det med jesus var lite märkligt men va tusan han hängde på ett kors med en fotboll som gloria,, helt galet..

men efter skolan drog Emma och jag på jakt efter matsedel till olika restaurang ,för ikväll ska vi käka, spela spel och titta på IDOL! Jag vet! att Johan P kommer komma tillbaks med värsta comebacken,, och ta kol på Kevin och Alice! mohaha..

men nu ska jag prata lite skvaller så vi höres :D

hej då alla lussemänniskor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0