Klockan är halv två!

Jag hade precis somnat i går kväll när mobilen tjöt, jag trodde först att det var min roliga bror som skickade ett stekta bananer sms igen (han ringde i förrgår natt och sjöng stekta bananer,jäkla cepe) , men så var inte fallet! Hade fått ett sms från Ida som undrade vart Lotta bodde och vad hon skulle ha med sig på nyår. Jag trodde inte mina ögon s jag började leta igenom telefonlistan efter vem det egentligen kan ha vart som skickade messet, eftersom min bror har en tendens att byta nummer så jag skickar till fel personer. Aja efter att ha kommit fram till att det var den riktiga Ida så svarade jag och somnade.
Sedan såg jag på JUNO innan jag somnade igår + en annan film (picture this) den andra filmen var sketa bra, visst JUNO var också bra men den är ju alltid lika bra så ..

Nu ska jag snart ner på stan med min invalida stekta banan bror som byter namn i telefonlistan,, men vi höres senare!

tjingtijng*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0