Julaftons Tv program..

Jag måste bara säga det att efter att de dissa Arne Weise och plockade bort Kpisten från den där fula irriterande fågeln med randig tröja så vart Kalle Ankas jul väldigt mycket sämre!  Det var liksom det enda jag gilla med den, och så bara dissar dom det? Goosh liksom! :O
För nu sitter jag och ser på Tjuren Ferdinan som jag avskyr ( har aldrig gillat det ) jag tittar liksom bara på det för att jag alltid har gjort det, sitter liksom där och hoppas, ja verkligen hoppas att i år kanske han blir lite mer MACHO istället för den mespropp han verkligen är! Goosh vad irriterad jag blir,, jag ska ta mig tusan ta fram en gammalt inspelat Jul program med Arne ( som även han är min IDOL ) och den där fula hackspätten och bara njuta av Arne och Kpisten.

Jag ska nog ta och skriva ett brev till Arne och be om hans atograf.! Han är en riktig man han! puss på Arne Weise! <3

Go natt alla Oldschool JulTV tittare! ^^

Kommentarer
Postat av: Lotta

tror du är något på spåren här faktiskt... Arne Weise is the shit lixom! :D

2008-12-13 @ 19:43:26
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0