Jag got no fear because jag got alot of bear!

MOhahahahah vad kul det ska bli,, eller jag hoppas iaf det kommer bli kul! för jag är ganska intepartysugen. Jag är faktiskt mycket trött och äckligt mätt ! ( vi åt alldeles nyss en varsin pizza) jag hör hur det URKAR från magen,, den bara ropar jag är mätt, jag orkar inte mer!! nu ska jag inte äta mer men ändå,, jag ska förhoppningsvis kunna röra mig :D

Vi har iaf börjat förfesta nu, då kan man ju undra varför jag sitter med Isabellas tekniskaunderverk (dator)nu?  jo som sagt så vet jag inte när min dator är i mitt kärleksvänliga vold!! mohahahaha dator + mig = real love!! :D
men skämt åsido nu ska jag partaparta påriktigt!


hejrå alla partysugna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0