Inget liv kvar,, men en massa snö får kompensera! så det duger bra en då! ^^

Idag vart jag skitsuperjätte glad när jag vakna och titta ut genom fönstret! Dett snöade som om det aldrig gjort något annat utanför! Jag verkligen älskar snö. Den bara faller ner och lägger sig där och är fin ( och lite djävulsk är den med,, då den täcker eventuella isfläckar som jag skulle kunna halka på! :S ) Det har iaf vart en extremt givande dag,, kanske inte på matte linjen då men,, iaf

det började som sagt med snö :D sedan när jag kommer till skolan har vi elevrådsmöte (vi fick pepparkakor) vi diskutera julpyntning och solidaritetsdagen, jag ska ha hand om mistelintaget,, så jag har vart på jakt efter mistlar idag,, anna var också med en stund i letandet. efter mötet gick vi och såg på slutet av Jonas Hassen Khemirs föreläsning
(vi missa den p g a mötet) men av vad jag hann se kan jag ju bara tala om att jag har en ny IDOL! jag skiter i IDOL Johan P eller nej det gör jag inte, han får komma på andra plats :P nej men Jonas var grym! jag var ganska kritisk när jag först läste ETT ÖGA RÖTT,, men nu tror jag att jag måste läsa om den för Jonas har gett mig ,, a jag vette fasen vad han gav mig!, men nått var det iaf! Avgudar honom !!

efter den bästa och roligaste föreläsningen någonsin så hade vi engelska,, det var ganska drygt,, men så kommer iaf karin in och säger att jojo vill prata med mig, och jag tänkte att " hon vill väll ha läxor eller så" ( hon va sjuk och skulle hem) så jag gick ut till henne, och jag ser något i ögonvrån men jag reflekterar inte så mycket över det utan fokuserar på jojo. Och plötslig flyger Joel på mig och tjuter KILLERGAME i örat på mig.. jag fick ge Joel mitt näst sista liv och jojo mitt onda öga! :D den förrädaren! nej då det är bara på skoj så det gör inte så mkt :P
Iaf så tar den lektionen slut och vi drar till spanskan,, jag hade nästan alla rätt på läxan så det var en mycket givande timme.

Lunch: Vi satt iaf och käka lunch,, och jag kan ju bara nämna att den som inte vet vem jag är nu, satt inte i matsalen :D
Marcus kalla mig för spiderman och emma kallade mig för Marit bergman ( jag såg tydligen ut som henne idag )
Iaf vart det tillslult spiderbergman,, så till min nya identitet var jag ju tvungen att ha en cool gest! så jag satt och lekte spiderman, alltså satt jag och spruta nät från händerna :D iaf skulle jag va smidig och överraska Emma med mitt nya trick, men istället för att få henne att skvätta så ryckte jag typ med mig hela bricka och det dundra,, vi brast ut i skratt och tystnaden lade sig i resten av matsalen + att alla glodde på oss :P

Efter att ha haft en extra timme med estetarna så drog jag och anna på jakt efter mistlar samt att jag gjorde några små julklapps inköp både till andra och till mig själv :D

Nu orkar jag inte skriva något mer! och jag tror inte man orkar läsa så mycket mer heller :P

God natt alla SPIDERBERGMAN'S där ute :D

inköp av min nya scarf och väska ( 40:- )


Kommentarer
Postat av: Yoyo

Haha, fan va bra din blogg är! I like it veeeery much :D pösspårä

2008-12-03 @ 23:05:09
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: Alina

Nighty night :)

2008-12-03 @ 23:07:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0