Illerfarm! :D

Nu har jag vart hos Anna i några timmar. Vi skulle åka pulka, men det tog någon timme innan vi tog oss ut. Ni förstår Anna har en sköldpadda som heter vilma + att hon hade massa gamla klasskataloger som kändes lite viktigare än snön för tillfället :P  Men efter vi suttit och jämfört hur man förändrats och käkat lite hamburgare så drog vi äntligen ut..
Vi åkte pulka några gånger,, men det kändes inte så givande så vi gjorde snöänglar och tog oss en promenad.. Det var så himla halt ( och kallt ) så vi gick hem till Anna igen,, väl hemma hos Anna så kom jag in på "vad man ville bli när man var liten" och jag kom fram till att jag ville bli illerfarmare :P hahaha.. liksom ofta man vill ha en illerfarm! Jag skulle sälja dem som husdjur och så skulle jag producera illermjölk! asso jag kan börja grina av skratt när jag tänker på det ;D

Nej nu ska jag käka och se på narnia 2  !

god natt alla illerfarmare..

Kommentarer
Postat av: NAn

2008-12-13 @ 21:03:49
Postat av: Anna

Haha!! Illerfarmen tog ju priset!! Vi kan ju konstatera att du inte riktigt är som alla andra...som ville bli isprinsessor och cirkusprinsessor när de var små... men vi gillar dej ändå! :D

2008-12-13 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0