Halt så man trillar var femte meter ( sekund )

Idag var det extremt halt! Jag han knappt fram till skolan innan jag truttade i,, men som tur gjorde det inte ont så mor och jag skrattade åt mig i fem minuter :D liksom bättre skratta åt sig själv en att bli sur!

Men nu till det jobbiga av dagen!,, skoladagen började med matte prov,, inte så skoj, jag kunde typ hela första sidan och när jag tror att det gick bra brukar det gå käpp rätt åt helskottat! men den här gången hoppas jag att mina misstankar om ett G är sanna! Efter matten muppade vi oss fram till Svenskan där vi lyssnade på Bellman, först lyssnade vi när Cornelius Wresvik sjöng,, det var super bra, men PÖLTSLIGT från ingenstans,, eller jo från stereon då men iaf helt plötsligt byts den perfekta tolkningen av bellman ut mot BJÖRN SKIFTS,, och det minna vänner var inte som smör för mina öron, det var mer som en surnad mjölk som försöker låta så popig och smörig som möjligt! Usch!!!  men misstolka mig rätt, för jag tycker inte att han sjunger fult, utan det är bara det att han sjunger så jävla smörigt! liksom kråmar sig och bara sjunger typ
ahhhaaohh YHEEY .

Aja sedan efter musikplågande på svenskan åt vi lite rester efter jul luchen ,, "mums"  nästa år lovar jag er att jul lunchen består av kötbullar och potatis! har vi tur kanske vi får en halv prinskorv var!!! men man ska inte hoppas för mycket!
efter lunchen hade vi ytterligare ett prov, denna gång i kulturhistoria, urk på det.. jag hade pluggat jätte bra tyckte jag, men sedan försvann allt någonstans, och jag vet då inte vart det tog vägen!  Men som tur är smyghjälpte våran underbara fröken Irene oss lite med charader.. tack till dig :D  Jag kommer aldrig glömma vad KONTRPOST betyder! ^^


men nu ska jag göra iordning mig för sängen! för i morgon kl sex ska jag vara på musikskolan,, för i morgon är det lucia!
Och jag ska hinna snygga till mig lite innan :D

Så god natt alla underbara fröknar och tärnor, may lights guide you home...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0