God morgon

Jag kunde verkligen inte somna i natt,,, jag somna typ fem! men jag tänkte att det är lika bra att gå upp tidigt i dag så jag somnar tidigare ikväll :)
Idag är det minijulafton hos min mor! vi ska äta gott och få julklappar idag istället för i morgon ,för i möra ska vi till pappa och fira jul (samt en stund hos momo) goosh vad bra att ha skilda föräldrar,, julafton spenderas i bilen då man färdas i bilen mellan de tre delarna av julafton,   mamma--->momo---->pappa!  nice. fast jag ska få va posetiv för det är trots allt jul :D

sedan när jag inte kunde somna igår så kom jag på rim (rimm?) till alla mina julklappar,, och de vart ganska bra också,så behöver någon rimhjälp är jag den rätte att fråga!  kan tyvärr inte skriva om mina najsiga rim utifall någon in da family tittar in på bloggen :P

Men nu ska jag gå ner och ta en lussekatt till frukost :p

så god morgon och ha en fortsatt bra dag..


P.s. Emma det är INTE snällt att ringa kl 5.55 på morgonen, hann tyvärr inte svara, men det var nog tur för dig det! :P men jag gillar dig ändå.  Så måtte du ha det bra och låt inte renarna ta dig!

mamma är dock lite trött eftersom min mobil låg nere, och väckte henne istället för mig och hon kunde inte somna om.. :D (hon har utlovat hämnd)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAha! Tufft det blev, sommrig iaf! ;P Men jag funderar på vad det röda är som syns vid komentarerna nedanför bilder på mej... :P

2008-12-23 @ 17:13:34
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0