Frustrerande dag!

Just nu känns det som om jag bara klagar och skriver om all min skit,, men jag har väll antagligen en sådan period just nu?! Men usch ändå, idag t ex fick jag G- på mitt matte prov, visst jag tyckte att det gär provet var svårt men var det verkligen så svårt eller var det bara jag som inte orkade lägga ner mig? ja jag undrar ibland.. Sedan känner jag panik över sommarjobb!, liksom alla håller på att sparka en massa folk, så det är ju inte direkt goda tider för sommar jobbare ! urkurk..
Menmen snart är det jul lov och då ska jag vila ut, ta en massa kort, skaffa sommarjobb ( eller iaf ansöka ) och skidor om vädret tillåter :)  men just nu ska jag lägga mig för jag är svin trött och behöver all sömn!

Men innan jag påbörjar dagens dvala ska jag göra en positv lista!
  • Snart lov ( julafton )
  • Bärbar dator kommer snart ( vart ska jag få pengar ifrån? )
  • Spanska uppsattsen är klarskreven för en gång skull! mohahahaha! :D
  • julbord imorgon,, trevligt!
  • jag har funnit min favvo Te sort i skafferiet ( Rooibos Caramel ) jummy jummy!

Good night and sleep tight,,  xoxo Jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0