Fotokompendiumet

Åhh vad trökit jag har det just nu! En massa tråkiga läxor att göra, har suttit med foto nu i en timme typ ( är inte klar på  långa vägar och det är redan jätte försenat! ) Men jag tänkte jag skulle bryta av med lite rolig matte!  snälla skjut mig! jag ligger faktiskt inte efter i matten för en gångs skull men det kommer jag göra när jag börjar i skolan igen.  Så jag tänkte att jag skulle göra lite hemma så jag inte hamnar efter!, men vi får att se hur det går med min super mattehjärna!

Jag har världens lust att gå ut och fota, och sedan bara sitta och photoshoppa men icke som icke! jag finner inte minnet till min sten ( kamera) Och jag orkar inte ringa till någon som vill ha fotodag med mig!!

nu ska jag titta och dregla lite framför datorn,,( ska titta på canon eos 450D) den vill jag ha! och får jag sommarjobb ska den bli min!

hejssan svejssan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Najs, men johanna ingen skola på lovet! Vad sa jag i telefonen?!

2009-01-03 @ 14:02:00
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0