Fotodag!

Nu är det dags! senare idag ska jag ha fotodag!( mycket senare!,, typ någon gån efter att jag vaknat :P ) men i och för sig så måste jag nog först somna för att vakna,, så det ska jag göra nu!

Det jag skulle skriva var att jag och broshan satt och titta på en pro ana blogg där det stog att feta människor blir sjuka o.s.v ,,nästa inlägg som tjejen ifråga skrev var att hon var sjuk,, det var så kul att läsa så vi gled runt på en massa olika pro ana bloggar :P  de skriver så roliga grejer! visst jag tycker inte att det ät kul att de är sjuka och smala men när de skriver saker som."man tvingar inte feta att äta! varför då oss?"  eller "jag var sjuk idag, det är bra, för då undrar ingen varför man inte äter"
Det låter så konstigt alltihop!

Aja nu ska jag sova,,eller i alla fall försöka! , men först måste jag få tyst på syrran och hennes kompis :P

God Natt  ;D

Kommentarer
Postat av: Andréa

Läs inte för mycket sånt bara.. även om jag såklart tror att du är starkare än så, är det nog lätt att inspireras och ta efter.. lycka till med fotodagen! :)

2008-12-30 @ 09:30:01
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0