..

Jag har alltid gått och tjötat om att jag aldrig blir röd om kinderna,, men detta är dock motbevisat nu,, jag kan alltså bli generad. Menmen jag ska bättra mig! inget mer generadpåspanskan ska hända igen!   :P
Men tillbaks till dagens alla roligheter, Jag, Carl, Lewi och Anna satt och kombinerade våra fantasier om hästar i de finaste teckningar man kan föreställa sig. Vi satt och skratta, för de va så jäkla fula hästar/enhörningar/kor/grisar man kan tänka sig.
hehe.., aja iallafall så sitter jag nu och funderar med seriösa tankar på om jag ska öppna matte eller kultur boken? Matten är ju ganska körd men jag ska inte misslyckas med den ändå!  Usch vad jag känner mig så jäkla usel på allt just nu!,, det är därför jag tänker super plugga nu så att jag kan kolla på Julius Caesar igen :D  så jäklans bäst!   Någon annan som är bara lite bättre än bäst är Timo Räisänen.. Goosh vad jag gillar hans musik,, han och Detektivbyrån.. :D
Jag vill också kunna sjunga och spela bra musik!, sedan vill jag kunna skriva böcker,, det är ju typ min stora dröm, att bli författare! (:

Så här ser min livsplan ut :
  1. Gå ut skolan
  2. Dra till Los Angeles som Aupair* i ett år.
  3. Komma hem till Arvika
  4. Flytta från Arvika--->Göteborg
  5. Skaffa jobb i Göteborg
  6. Kanske börja plugga,, eller rättare sagt jag vet inte vad jag ska plugga bara att jag ska plugga!
  7. Bli resguide                                          )
  8. Bli lärare                                               >  dessa tre är det lite osäkert på när det händer,, om det händer
  9. Bli författare                                          )
  10. Nu är jag antagligen nobelvinnare i litteratur och har några Doktorexamen i skjortärmen så det är dags att flytta tillbaka till ARVIKA!  :D

Ja så hade jag bara litte smått planerat mitt liv :P  hehe :D




nattinatti alla generadeplanerare där ute!  ^^                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0