Byxor,pants,pantalonger,jeans,underdel, och vad man mer kan kalla de!

Nu har jag precis kommit hem från en mycket lyckad shopping tur! Jag har nämligen ( som kanske redan uträknat) köpt mig ett par nya byxor! de är sketa snygga, tycker jag i alla fall. De är mörkblå från cheap monday och stuprör!
Jag har dessutom under min färd på stan kommit fram till att jag kan inte använda några andra byxor än de som är stuprör. Det är väldigt underligt men jag passar inte i andra slags byxor och är de för utsvängda så snubblar jag på dem, och det är inte så jäkla rockigt! haha!

När vi var på väg hem från stan skulle vi jämt skjutsa Emma till V. sund kinna, och på nått sätt kom vi att prata på att det är inga problem att gå i en bikini på stranden men att visa sig i trosor och BH skulle vara jordens undergång!? Då sa mamma att det känns mer "som ett plagg" att gå i bikini, men egentligen så visar man ju exakt lika mycket!?  Fast ändå,, jag skulle ju inte heller direkt dra till playan ( i lilla Arvikas fall Ingestrand) i underkläder, :P

Jag har också suttit och funderat på hur jag vill ha min bloggdesign? tycker den är så tråkig just nu, men varje gång jag börjar med en ny så ångrar jag mig.. Aja jag ska nog ändå gå och göra ett nytt försök, med en snygg design :D

I will be back!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gillar speldosan :D

2008-12-29 @ 19:29:16
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0