Bio!

Jag har världens lust att se på bio.. helst twighlight, jag trodde jag hade sett den, men tydligen inte! Jag blandar ganska lätt ihop film namn! Fast jag kan inte gå på bio, för alla min pengar är upp shoppade. Men jag har en sådan lust att sitta i en stor sal i sånna där fina röda biostolar med en stor popcorn i handen, bara titta på filmen och njuta!

Det är mycket jag vill just nu! jag har lust att färga håret, men jag är rädd att det ska bli super slitet och taltit! neh usch vad jag avskyr taltit hår. Innan jag klippte page nu så hade jag super taltit hår, det räckte med att jag satte upp håret i en knut så blev det en stor talt av det hela när jag släppte ut det igen! Men nu är det snyggt och underbart! haha :D 

Jag ska titta på the tudors nu med min mamma, eftersom jag inte har råd att gå på bio.. fast mys med min mor är alltid lika uppskattat det med! :D

Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0