Att dö eller inte dö? det är frågan det!

Idag när jag klev upp ur sängen kände jag att " nej fy tusan vad jag inte orkar med detta !"  jag har nämligen inte alls vart pigg idag.. Jag har ont ihuvudet och halsen och känner mig alvedonig!  (mitt ord för förskyld )
Men så kom jag på att jag måste ju faktiskt dra till skolan så jag kan döda emma! Inte på riktigt då,, vi ska ju inte göra det till någon finsk lek.. (skämt)
Vi har ju som sagt börjat med leken "KILLERGAME"  det visade sig vara roligare än vad jag trott*  Jag hörde stenhårt hela dagen och har nu hela fem liv.. hehe emma har bara fyra!  :D

Men nu till lite mer seriösa saker.. fick VG på spanskan, är ganska nöjd, misstolka mig rätt nu! det är bra med VG men jag kunde ha fått ett starkare VG om man säger så! ^^

Nu ska jag äta Köttfärssås och spagetti ( min favvo mat)


hehe' I morgon Emma, är det du som får se upp! vänd aldrig någon ryggen!

pöss och kräm ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mowhahaha !

det var jag som hann ta dej först ! xD

2008-12-03 @ 21:10:56
Postat av: Lotta

Men får man inte sin favoriträtt på julbordet? ;D

2008-12-05 @ 18:43:18
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0