Alla älskar JUNO!,, (utom Emma)

Jag har nu i flera dagar gått och velat se på JUNO! men jag har inte orkat sätta på den,, för jag kollar inte på film på dagen för då har jag annat att stå i, men när mörkret faller sätter jag gärna på en rulle. Och nu äntligen ska jag titta på JUNO. Den är ju så himla mysig, sedan avgudar jag ju hennes attityd, skulle kanske inte själv vilja vara sån!, men lite JUNO skulle inte vara fel att va :P

Till dagens PANIK! Jag kom att tänka på arvikafestivalen mitt uppe i allt mitt pluggande idag!, och så kom jag fram till att tänk om biljetterna hinner ta slut eller om jag jobbar (om jag nu fått nått sommarjobb till dess) på festivalen! :O
Jag kan ju inte liksom dissa festivalen när det är så många bra band i år! nej usch jag vill, ska, måste på festivalen!

Jag har världens ryck idag! känner bara för att skriva av mig en massa! Jag kan t ex nämna att jag åt Tacos idag. Det var väldigt gott för det var så otroligt längesedan jag käka det! (skolans gills inte, den är bara gjord av köttklumpar och vatten + pytte lite salt ) Och nu klagar jag inte!, för jag är super nöjd med mina julklappar!! men alla min vänner verkar ha fått en systemkamera. Jag vill också ha en systemkamera, men då säger min plast pappa att det är inte kameran som gör fotografen! visst han kanske har rätt!, men det är nog jäkligt mycket roligare att vara en fotograf med en systemkamera! och i o för sig ska han och mamma inte säga nått för de har också en systemkamera! men inte jag inte!
Näh men om jag nu får sommarjobb och tjänar tillräckligt med pengar ska jag köpa mig en snuskigt dyr och superbra systemkamera!, sådässå!  mohahahahaha 


Sedan för typ en halv timme sedan kom jag på hur man kan göra äpplen med datorn  fina va? väldigt onödig funktion samt väldigt onödig info för er läsare som nu vet att jag kan göra små fula äpplen med min dator :P



God natt på er, nu ska jag kolla på ALLA  ÄLSKAR  JUNO!   

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, emma har en udda film smak, hon gilar inte det som alla andra gillar! ;P

2009-01-03 @ 14:04:48
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0