All denna julmat..

Det är så mycket julmat överallt, hos mamma, hos pappa och hos mormor,.! jag orkar verkligen inte mer, min mage sprängs snart av alla köttbullar, korv och risallamanta, (och svamp, men den kan jag nog inte påstå att jag får nog av ;), för den älskar jag! )

Precis kommit hem från pappa också,, har kollat på flykten från hönsgården nu på eftermiddagen, jäklar så komisk film, det är nästan så jag också skulle vilja vara en cool rymningsgalenplaymo höna med skit ful grön mössa :p haha ^^ 
Men nu ska jag lägga ihop macen, för vi ska äta årets tredje julmiddag, (min fjärde,, åt med jobbet också)


Ha en trevlig kväll och ät inte för mycket av det goda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0